Sunday 9 August 2009

GIRL POWER

Hai nama saya Aina Yasmin. Saya adalah kakak sulong kepada dua orang adik lelaki saya. Adik saya bernama Emran Hakim dan Emran Haziq.Tarikh lahir saya ialah 6.11.1999.Hakim pula 5.10.2000 dan Haziq pula 3.5.2007. Gambar kami bertiga ini di ambil ketika di SOGO Kuala Lumpur.





Gambar ini pula di ambil ketika di Teluk Batik, Lumut, Perak. Hi..... hi..... hi.....Ketika itu kami baru sampai di sana. Air lautnya sememangnya cantik. Rugi kalau tak pergi ke sana. Saya tak dapat lupakan pengalaman kesana bersama - sama keluarga saya.








Saya pernah ke Sabah.Di Sabah tempat datuk dan nenek saya tinggal.Di Johor juga tempat kampung saya. Ayah saya bernama A Halim @ Abdul Halim.Ibu saya pula bernama Eley Yusnita.Tarikh lahir ayah saya ialah 5.8.1971.Ibu saya pula 25.8.1974.

Saya dan Emran Hakim belajar TAE KWON DO.Sekarang kami sudah mendapat tali pinggang biru. Kami belajar di bawah pimpinan Master John.Sekarang kami menjadi senior belt.

No comments: